Arnold, manažer kvalitu Lepšího Složení, má jednu dokonalou superschopnost. Jeho chuťové buňky jsou tak citlivé, že hned po prvním ochutnání cítí kompletní složení. Přísnou kontrolou neprojdou žádné výrobky s umělými barvivy, nebezpečnými éčky či nekvalitními ingrediencemi. Jak u Arnolda dopadly kakaové kuličky Milzu!, šumivý nápoj Kidibul a lízátka YumEarth?
Arnold se ve skutečnosti jmenuje Vojta a je hrdinou našich úplně prvních reklamních spotů. Tohoto talentovaného klučinu jsme si vybrali na castingu mezi mnoha dalšími zájemci a užili si den plný ochutnávání a natáčení. A protože k hrdinovi se superschopností patří i patřičně moderní super technické vychytávky, vymysleli jsme si pro natáčení pojízdný pás, automatický dávkovač mléka a robotickou ruku. Vymýšlení i natáčení bavilo nás i Vojtu a věříme, že natočená videa budou bavit také vás. Již brzy je uvidíte na YouTube, Facebooku i Instagramu. A v budoucnu třeba i v televizi.
Natáčení bylo realizované v rámci projektu Kreativní vouchery s číslem výzvy 0381/2023, zaměřeného na rozvoj kulturního a kreativního sektoru, financovaného Evropskou unií – Next Generation EU.